onsdag den 10. september 2014

Kender du SOLO?

Hej med jer,

(post for my Danish readers)

For et par uger siden blev jeg kontaktet af SOLO og spurgt om ikke jeg kunne tænke mig at anmelde et par stykker tøj fra deres webshop. Hmm, tænkte jeg, SOLO har en webshop!? Det anede jeg ikke, selvom jeg er kommet i deres butikker gennem mange år. Så det sagde jeg ja tak til.

SOLO fører tøj i alle størrelse fra 34 til 56. De har en speciel sektion til plus sizes og der er et rigtigt fint udvalg. De har blandt andet styles fra Zizzi, ZbyZ, Zay, ZJ og Sophistica. Der er hurtig forsendelse (og fri fragt når man køber for over 500 kr) og så kan man bytte i alle SOLOs 25 butikker. Selvom man har købt online! Det synes jeg er helt genialt.

Her er hvad jeg valgte.


Blå/sort kjole - Zizzi (gifted for review) // Sorte ankelstøvler - Bianco

 Kjolen er i en super god kvalitet. Tyk jersey og noget der minder om vasket silke. Den falder virkelig fint. Eneste klagepunkt er at lommerne er pyntelommer. Jeg er ikke fan af pyntelommer, for jeg elsker bare at putte hænderne i lommen! ;-) Den fås også i en meget fin rød/sort kombination lige her.

 Sort bluse med perlebroderi (svært at se her, klik på linket!) - Zizzi (gifted for review) // Leo nederdel - Bilka // Sorte ankelstøvler - Bianco

 En rigtig fin kvalitet, glat stof, med let struktur, der falder flot! Jeg kan virkelig anbefale denne bluse til, især æbleformede kurver, da den skjuler maven helt perfekt. Bagpå er der ligesom lavet et læg, så den går ud (og derfor også skjuler den der rygdelle som bh'en laver ;-)). Den fås også i kongeblå lige her

 Slangeprint bluse - ZbyZ (gifted for review) // Coated jeans - ZJ (gifted for review) // Sandaler - New Look // Armbånd - Glitter

Blusen er lavet i et fint tyndt stof. Den sporty sorte stribe på armene og halsudskæring er gennemsigtig, det giver en rigtig fin effekt synes jeg. Blusen fås i to andre mønstre også OG er på udsalg! Se dem her og her. De coatede jeans fra ZJ er en moderne klassiker. Hvis der er nogen der kan lave jeans til curver, så er det Zizzi! Disse er en Sanna extra slim.


Alt i alt kan jeg godt anbefale at man kigger forbi SOLOs hjemmeside. Eller besøger én af deres 25 butikker, hvor man endda kan shoppe med sine veninder, selvom de ikke er plus size. Og det er da skønt, ikke?


Dette indlæg er ikke betalt af SOLO, jeg fået tøjet til anmeldelse, men jeg tjener ingen penge, heller ikke hvis I skulle få lyst til at klikke noget af det fine tøj hjem :-) Alle meninger og holdninger i dette indlæg er mine egne (bare lige for at få det praktiske på plads).

2 kommentarer: