tirsdag den 19. august 2014

I Wish I was Wearing: Fall Wine

Hej med jer,

(English below)

Det er et stykke tid siden min sidste "Wish I was wearing..." sikkert fordi jeg altid ønsker at jeg kunne gå med efterårstøj ;-) Sommertøj er bare ikke det samme! Jeg er meget mere til læder, strik og mørke farver og glæder mig allerede til jeg skal finde mine striktrøjer frem og ikke mindst supplere min samling med nye versioner ;-)

Igen i år regner jeg med at jeg skal gå i en masse bordeaux. Det er bare sådan en farve der er svær at blive træt af :-)

It has been a while since my last "Wish I was weraing..." post, probably because I always wish I was wearing fall clothes ;-) Summer clothes are just not the same! I am much more into leather, knits and dark colours and I am already looking forward to getting out my chunky knits and add new ones to my collection ;-)

Again this year, I am going to wear a lot of wine/bordeaux. It is just one of those colours I cannot get enough of. 

Black disco bag - Gucci // Goldplated Sterling silver hoops - Asos // Wine quilted boots - Topshop // Bordeaux Love tee - Carmakoma // Black distressed "Bird" jeans - JUNAROSE // Wine "Kimber" cardigan - VILA // "Single" gold bracelet - Asos

- Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar