tirsdag den 29. juli 2014

OOTD - Sweetheart

Hej med jer,

(English below)

For et stykke tid siden, spurgte den søde Jacqui fra Yours Clothing om ikke jeg ville anmelde et par stykker tøj fra hjemmesiden. Det ville jeg gerne, for jeg synes virkelig Yours har nogle fine ting. Yours Clothing var én af de første webshops jeg fandt med plus size tøj i sin tid og jeg synes de har udviklet sig meget siden dengang.

A little while ago the lovely Jacqui from Yours Clothing asked me if I wanted to review a couple of pieces from the website. I said yes, bevcause I think Yours has some really great pieces. Yours Clothing was one of the first plus size webshops i discovered back in the day and I think they have really evolved their style since then. 

Jeg valgte blandt andet denne kjole, som jeg synes har det fineste print. Print er virkelig noget Yours er gode til!

One of my picks was this dress, which I think has the prettiest print. Prints are really one of the things that Yours does very well!


 Dress - Yours Clothing // Nude heels - New Look (similar here) // Bangle - H&M 



Jeg elsker den draperede effekt på denne kjole, den falder fint og feminint. Den er dog lidt kort når man bevæger sig da stoffet er skåret på skrå. Men til efteråret hvor man kan have sine elskede sorte tights på igen, så er det helt perfekt ;-)

I love the draped effect on this dress. It gives it a very pretty and feminine shape. It is just a little short when you move as the fabric has been cut on the bias. But come Fall when you again can wear your beloved black tights, it will be just perfect ;-)

- Karina

1 kommentar: