lørdag den 22. marts 2014

Spring Wishlist - Carmakoma

Hej med jer,

(English below)

Næste afsnit af min, tydeligvis, meeeeget lange liste over ting jeg godt gad gå foråret i møde i, er med Carmakoma. Carmakoma har lige siden starten været et af mine yndlingsmærker. Den cool, edgy, skandinaviske stil med stramme linjer og interessante detaljer, rammer mig lige i hjertekulen. Kollektion efter kollektion matcher de bare min stil helt fantastisk.

Next episode of my, apparently, eeeeeendless list of clothes I would love to wear this Spring, is featuring Carmakoma. Carmakoma has right from the start been one of my favorite brands. The cool, edgy, skandinavian style with stringent lines and interesting details, just hit home with me, collection after collection.

1. "Newport" quilted jacket // 2. "Taplow // Blue Mix" blazer and "Hockley // Blue Mix" pants // 3. "Westcliff" top // 4. "Flowerbomb" jacket and "Flowerwood" pants // 5. "Jolie" dress // 6. "Saturn" jacket  

De flittige læsere vil vide at jeg allerede har Flowerbomb jakken og jeg ville ELSKE at have den på til Flowerwood bukserne, der er baggy og helt vidunderlige! En stor blomsterhave fanget i et jakkesæt! Det kan man da kun blive glad af, ikke? :-) I det hele taget drømmer jeg om cool jakkesæt med fede prints og som I kan se også om fede jakker generelt (for jeg ER jo en jakke-pige ;-)) og en fin, super anvendelig kjole som Jolie, der kan bruges med det samme med sorte strømper og til sommer med bare ben.

The dilligent reader will know that I already have the Flowerbomb jacket and I would LOVE to wear it with the Flowerwood pants, they are baggy, floral and completely wonderful! One big flower garden in a suit! You cannot help but to smile at that, right? :-) As you can see I dream of printed suits, cool jackets (because I AM a jacket-girl ;-)) and a really cute wearable dress like Jolie that can be worn right now with tights and in the Summer with bare legs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar