lørdag den 7. december 2013

OOTD - JUNAROSE #5

Hej med jer,

Her er decembers JUNAROSE outfit. Denne gang har jeg givet mit forslag til et julefrokost outfit. Og som dobbeltbonus, kan du vinde den samme kjole (i samme størrelse, hvis du skulle være i tvivl om hvordan den sidder ;-)) deltag i give-away'en her!

Printet på "Screen" er så pænt og meget belejligt trækker det opmærksomheden væk fra de "blævrende" områder. Den er kort og tætsiddende, men hey, det er jo jul! So find din indre Bridget Jones frem og find din super korte kjole (og shapewear! ;-)) frem. 

Here is the December JUNAROSE outfit, featuring a little inspiration for a Christmas party outfit :-)
The print on "Screen" is so nice and it conveniently draws away attention from you wobbly bits. It is short and figure-hugging, but hey, it is Christmas! So embrace your inner Bridget Jones and get your super short dress (and shapewear!) out for the season.

 Screen dress - JUNAROSE // Fringe boots - H&M // Necklace - Second Female





Ok, den kvikke læser vil have opdaget at det er outfit nummer 4, men jeg glemte nummer 3 og så kørte jeg altså bare videre ;-)

Ok, the bright reader will have noticed that this is actually only outfit number 4, but I forgot number 3 and then I decided just to continue with number 5 ;-)

- Karina

7 kommentarer:

  1. Den er SÅ fed den kjole - havde desværre allerede kjolen til julefrokosten klar da den her kom til salg :)

    SvarSlet
  2. Hello,Ciao Karina...great outfit! The short dress celebrate Your gorgeous Silhouette and i like the combi with the black boots ...Fabolous look of Yours!

    SvarSlet
  3. Den er rigtig flot til dig! Jeg tændte ikke rigtig på den, da den var fotograferet liggende, men den vinder virkelig når den bliver fyldt ud. :D

    SvarSlet
  4. Den er godt nok flot :-) den kunne jeg godt bruge :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er du smuk :) Er nu på din side, men det er bestemt IKKE sidste gang jeg kigger:) Håber du vil læse med på min nye blog på www.bydremstrup.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. really really like that dress! ;)

    SvarSlet