torsdag den 26. september 2013

I wish I was wearing - Cosy Fall

Hej med jer,

(English below)

Imens I venter på at jeg får taget mig sammen til at få taget nogle billeder af mine outfits, kan I lige få et ønske-outfit, der faktisk ikke ligger SÅ langt fra min yndlingsuniform pt ;-) Det er efterår og det betyder skønne striktrøjer, tørklæder og strømpebukser. Min favorit årstid!

While you wait for me to get some photos of my outfits, here is an outfit I wish I was wearing. And it really isn't THAT far from my favorite uniform at the moment ;-) It is Fall and that means great knits, scarfs and tights. My favorite season!

Leo Scarf - New Look // Black bodycon dress - JUNAROSE // Navy Cardigan - Monki // Rose gold necklace - JUNAROSE // Rose gold heart ring - Asos Curve // Orange red bag - Cambridge Satchel @ Asos // Liberty printed Air Max -  Nike @ Zalando

Sort, navy og et lille pift af rød-orange er så pænt synes jeg.

Outfittet er afslappet, cool og super trendy. Hvis du ikke har købt dig en oversize cardigan endnu, så skynd dig at gøre det! ;-) Denne fra Monki er stor i størrelsen (jeg har en M/L og kunne sagtens passe den i XS/S). Sæt den sammen med en bodycon kjole, et par sorte tights og et par cool sneakers og den er helt perfekt. Den er også fin til skinny jeans og ankelstøvler og her inden det bliver alt for koldt kan den bruges som jakke. 

Black, blue and a hint of orange-red, such a great combination I think. 

This outfit is casual, cool and very on trend. If you have not already bought a long, oversize Cardigan (/coatigan) do it now! ;-) This one from Monki is really generous in the sizing (I have it in M/L, but could easily fit into the XS/S as well). Pair it with a simple bodycon dress, a pair of black tights and a pair of cool sneakers and it is really perfect. It is also nice with skinny jeans and ankle boots.

- Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar