fredag den 23. august 2013

OOTD - Pink, pink, pink

Hej med jer,

(English below) 

Jeg ELSKER pink. Ja, så er det sagt. Og selvom jeg virkelig også elsker sort med sort på tilsat en smule gråt, så er der altså bare noget ved pink, der gør mig glad. Så jeg vrider altså det sidste ud af de pink ting i min garderobe inden efteråret kommer og jeg hopper i sort/gråt lige indtil næste forår ;-)

Nederdelen er fra By Malene Birger og hvis den virker bekendt, så er det fordi det også er den jeg har i kjole. For den farve kan man da bare ikke få nok af! Neon/bubblegum pink.

I LOVE pink. There, I said it. And even though I really also love black with more black added a little grey there is just something about a bright pink that makes me happy. So I am determined to get the last wear out of my pink pieces before I succumb to black/grey until next Spring ;-)

The skirt is from By Malene Birger and if it looks a little familiar, it is because I also have the dress version. Because this colour I just cannot get enough of! Neon/bubblegum pink. Yum.

 Nederdel - By Malene Birger // Tank top - H&M // Peeptoe wedges - Unknown // Necklace - Glitter // Bracelet - Dorothy Perkins




 

- Karina

9 kommentarer:

  1. Such a cute skirt! You look lovely :)

    SvarSlet
  2. Hello,Ciao Karina...Great photoset,every photo is as charming and coloured like a beautiful painting!
    Yes, Pink and black is a perfect match:Fabolous Outfit...Cheers!
    Ciao from Sicily
    xo

    SvarSlet
  3. Hold da op, du forsvinder jo snart ind til ingenting! Hvor meget har du tabt dig? Du ser fantastisk ud...men det gjorde du nu også for x antal kilo siden!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :-) Jeg har ikke tabt mig længe, men er på minus 20 kilo og holder vægten lige pt, til jeg er klar til at smide de sidste 15-20 kilo.

      -Karina

      Slet
    2. Det er sq flot! Må vi ikke snart høre lidt mere om hvordan du gør?:-)

      Slet
    3. Jeg gør faktisk ikke så meget andet end at tælle kalorier. Jeg har brugt madlog.dk til at holde styr på min mad og det har fungeret. Indtil videre har jeg ikke rigtigt dyrket motion, men er begyndt at cykle lidt mere og gå nogle ture :-) Men ingen hokus pokus eller smarte kure, for det kører jeg altid sur i efter et par uger. ;-)

      Slet
  4. So pretty! You look great in pink.
    Elle - www.theellecurve.com

    SvarSlet