onsdag den 26. juni 2013

Beauty - Testing CND Vinylux - The results

Hej med jer,

(English below)

Som den opmærksomme læser har opdaget er der ikke gået helt 7 dage siden jeg tog den nye lak fra CND Vinylux på. Der er gået 5 dage og jeg har netop taget det af.

Altså holdt produktet ikke helt 7 dage på mig, men jeg er stadig meget begejstret for holdbarheden. Det er mindst 3 dage mere end mine andre lakker holder og faktisk var den kun skallet en smule af, så jeg kunne formentlig sagtens have taget et par dage mere ;-) Det var kanterne der skallede og eftersom jeg ikke helt fulgte instruktionerne og forseglede tippen (for det er nærmest umuligt når man ikke rigtigt har løft mellem hud og negl, som man har hvis man har lange/kunstige negle ;-)) så er det muligvis én af grundene til at jeg ikke helt nåede til de 7 dage.

Anyway, jeg kan godt anbefale produktet og jeg tror bestemt at jeg skal have mig et par farver mere.

As the attentive reader might have noticed, it has not quite been 7 days since I first tried the new polish from CND Vinylux. It has been 5 days and I have just removed it. 

The product did not last quite 7 days on me, but I am still really impressed with the durabilty. It is at least 3 days more than my regular polishes and it only chipped a little so I could probably have kept it on for a couple of days more ;-) It was the edges that chipped and as I did not follow the instructions fully and sealed the tip (because it is impossible to do when you do not have any space between nail and skin, as you do when you have longer nails ;-)) so that might be one of the reasons why I did not quite make it to the 7 days. 

Anyway, I would still recommend the product and I think I will get a few more colours. 

 After the first 24 hours

 After 2 days

 After 3 days

 After 4 days

 After 5 days

Neglene har holdt til lidt af hvert, jeg har ikke forsøgt at skåne dem på nogen måde. Jeg har åbnet dåser, vasket op, gjort rent, lavet mad, arbejdet ved computer, osv. 

The nails have been through a lot and I have not tried to be extra careful. I have opened soda cans, done the dishes, cleaned the house, made dinner, been in the office at the computer, etc.

- Karina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar