torsdag den 23. maj 2013

White Weeks

Hej med jer,

(English below)

Ok, der har været lidt outfit stille her på bloggen på det sidste, men det slutter snart! Jeg har opgraderet min garderobe her til sommer og det inspirerede mig faktisk til et lille tema, nemlig "Hvid". Hvid er sådan en skøn farve om sommeren, den er flot til brun hud (selvom jeg stort set aldrig får det ;-)) den skriger virkelig "lyse tider" og så er den god at sætte sammen med sommerens pang- og pastelfarver :-)

Så de næste par uger vil jeg vise jer outfits med farven hvid, der bliver hvide skjorter, hvide toppe, hvide nederdele og selvfølgelig mit nye yndlings beklædningsstykke: min hvide blazer fra Gina Tricot. Herunder er et lille sneak peak (fra Instagram @copenhagencurves) af selv samme vidunder.

Ok, so it has been a quiet few weeks from me, especially in the outfit area, but that is about to end! I have been upgrading my wardrobe, making it ready for summer and that inspired me for an outfit theme, "White". White is such a great colour for spring/summer, it is nice on tanned skin (not that I am ever really tanned ;-)) it really screams "SUMMER" and it is perfect to mix with both bold colours and pastels.

So the next couple of weeks I will show you outfits with white elements, it will include white shirts, white skirts, withe tops and of course my new favorite piece; the white blazer from Gina Tricot. Below is a little sneak peak (from Instagram: @copenhagencurves) of said white wonder.  



Vi skrives ved!

Write you later!

- Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar