tirsdag den 12. marts 2013

OOTD - Isn't it Spring already!?

Hej med jer,

(English below)

Dette er et af de outfits som jeg havde på i London og igen i sidste uge, da temperaturen jo for en kort stund var helt forårsagtig. Bukserne, jakken, T-shirten og skoene er alle køb fra London og de kom alle i brug med det samme. Ja, sådan er jeg altså, kan slet ikke vente med at tage nye indkøb i brug ;-)

This is an outfit from my trip to London (for a little vacation and LPSFW), which I wore again last week when the spring was (momentarily) here. The jeans, tee, jacket and shoes are all bought in London and the was whipped out immediately. That's typically me, I cannot wait to get to use new purchases ;-)

Army Jacket - H&M+ // Black Jeans - Dorothy Perkins // Burgundy tee - H&M // Scarf - Zara // Sneakers - New Balance // Fringe bag - Botkier

aklhfd


Jeg er vild med blandingen af de afdæmpede farve, er bordeaux, sort og armygrøn da bare ikke skabt for hinanden!?

I love the mix of the burgundy, black and army green. That is just a match made in heaven!

-Karina

10 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud! Elsker army og bordeaux - både sammen og hver for sig :)

    Hvor købte du New Balance i London? Og kan du huske prisen? Skal derover om 1½ uge og overvejer om min sneakersamling skal forøges en smule. Havde bare svært ved at finde NB derovre, da jeg var der i november '11 (og kiggede ikke efter dem da jeg var der i sommeren '12).

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt hos Office, men de var faktisk overalt. De havde også et fint udvalg hos den store Topshop på Oxford Circus (som vist teknisk set er Office). De havde også NB hos Brandshop (der ligger en ude i Camden lige ved Camden Town station) og i alle sneakers butikker vi kom forbi. De kostede fra 35-80 pund afhængig af modellen (420 var billigst og 576 i ren ruskind dyrest) disse kostede 60 pund.

      God tur!
      -Karina

      Slet
    2. Helt perfekt! Tænkte nok at jeg bare var for tidligt på den dengang, men super at de fås alle steder nu. Tak for svaret :)

      Slet
  2. Love this look on you :) Indkøb fra London er bare lidt bedre!

    SvarSlet
  3. Jeg skal til London om en måned og håber, at der lige bliver tid til lidt shopping også. Må hellere igang med tjekke op på de gode London tips, når det kommer til shopping. Hvis du har lyst, må du hjertens gerne byde ind. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemt med shopping, for man kan få det hele ét sted! Nemlig på Oxford Street :-) Der ligger både Primark, New Look, Dorothy Perkins, Top Shop, Evans, Selfridges, M&S, Office, osv, osv, osv. ;-) Hvis man starter ved Marble Arch og går ned mod Oxford Circus, så er man godt dækket ind. Specielt hvis man ikke har så meget tid eller gerne vil nå andre ting end shopping også.

      God tur :-)
      -Karina

      Slet
    2. Tak for tippet! Jeg synes simpelthen bare at Oxford Street er så uoverskuelig. Men tak for tippet med Marble Arch! Jeg tjekker op på det og må se hvad jeg når - jeg skal nemlig nå andre ting også. Blandt andet et par koncerter med mit kor. Så der bliver nok at se til ;)

      Tak!

      Slet