mandag den 3. september 2012

The dirty little secret of a fashion blogger

Hej med jer,

(English below)

 I dette indlæg vil jeg afsløre en modeblogger hemmelighed ;-) Samt fortælle jer om et par mindre ændringer her på bloggen.

Jeg bruger rigtig lang tid på at blogge og jeg kan bestemt godt lide det. Men desværre er tiden ikke altid til det, for jeg har jo et job, ja faktisk en karriere ved siden af min blog. Jeg arbejder 50+ timer om ugen og rejser en del med arbejdet også. Derudover har jeg jo også nogle venner/veninder der skal passes. Ting der skal gøres, steder der skal ses. ;-) Det kan godt være svært at nå at få taget outfit-billeder i løbet af dagen, så ofte bliver de taget om søndagen. Det er måske lidt snyd, men jeg tror mange bloggere må ty til den slags små tricks ;-) Alle outfits der kommer på bloggen har jeg haft på. De er ikke sat sammen kun for bloggens skyld.

Jeg vil meget gerne holde et stabilt flow af indlæg, både OOTDs og trend- og shopping-indlæg og derfor har jeg besluttet at skære lidt ned på teksten til indlæggene. De fleste der læser blogs, kigger alligevel mest billeder (som jeg selv gør ;-)) Så hvis der er noget jeg ikke har fået med, som I gerne vil vide, så spørg endelig. Jeg tager generelt gerne imod kritik, gode råd, feedback, spørgsmål, osv. I er altid velkomne til at skrive i kommentarfeltet eller sende mig en mail på copenhagencurves@hotmail.com

Udover bloggen lægger jeg nogle gange småting op på Facebook. Du kan også følge mig på Instagram: copenhagencurves.

In this post I am revealing a dirty little fashion blogger secret and announcing some minor changes on the blog. 

It takes a lot of time to blog and I really do like it, but unfortunately it is not always that time allows me to blog as often as I would like. I do have a 50+ hours a week carriere besides the blog, which also includes a lot of travelling. And I also need to see my friends. A lot of things to do, places to see. ;-) Therefore it can be a bit difficult to manage to take outfit pictures during the week, so often I take them on the weekend. Maybe that is cheating a little, but I think many bloggers have to resort to little tricks like this ;-) All outfits on the blog, is something I have worn. I do not make special outfits just for the blog.

I really do want to keep a stable flow of posts, both OOTDs and trend- and shopping posts and therefore I have decided to cut down on the text part. Many blog readers (including me) mostly browse through the pictures anyway. So going forward there will be a short English summary of each post. If there is something you want to know, please just ask. In general you are always welcome to contact me, through the commentary field and by email (copenhagencurves@hotmail.com), I appreciate feedback, questions, requests, etc. 

Besides the blog, I sometimes put up little things and details on Facebook. You can also follow me on Instagram: copenhagencurves.

Preparing for a Sunday photoshoot

-Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar