tirsdag den 11. september 2012

Crazy for peplums

Hej med jer,

(English summary below)

Ok, som I nok har bemærket, så er jeg gået all in på peplum trenden :-D Kan seriøst slet ikke stoppe med at shoppe peplums (og skinny jeans, men det er ikke nyt ;-)) Herunder er min peplum fangst fra de sidste par uger. Jeg har jo mest købt fra almindelige linier som går op til en str. 46, nu når jeg er gået en størrelse ned, men jeg har også samlet nogle virkelig lækre peplum ting til jer, der går højere end en 46. De er sjovt nok alle fra Asos curve, som efter min mening er ét af de bedste plus size mærker derude. De forstår virkelig at overføre trends til plus size og længe før mange af de andre mærker.

As you might have noticed I have gone all in on the peplum trend :-D Cannot stop shopping peplum items! Below is my latest peplum buys. I have mainly shopped from straight size lines now I am a size UK18/EU46, but I have also found some great peplum items that goes beyond a size UK18/EU46 for you guys. Strangely enough all of them are from Asos Curve, which in my opinion is one of the most on trend plus size brands out there. 

 Jeg skal vise jer alle disse skønheder i outfits snarest muligt. Jeg har fået lavet en laserøjenoperation, så jeg må ikke have make-up på i øjeblikket og jeg er ikke helt klar til at lægge billeder op uden make-up, outfits'ne kommer op i løbet af weekenden og i næste uge :-) 

Outfits with all of these nice things are on their way :-)


Peplum'et passer perfekt til en timeglasfigur som min og hjælper med at understrege timeglasformen, men den er faktisk også god på andre kropstyper. Hvis man er lige bred hele vejen ned (søjleformet) kan peplumet skabe en talje. Ligeledes kan både æbler og pærer bruge peplumet, det gælder bare om at finde den rigtige form. Æbler skal undgå en peplumtop hvor peplum starter lige der hvor man er bredest, for så stikker den bare lige ud og er ikke så flatterende. Så find en peplum der er længere i kroppen og hvor peplum starter længere nede. Pæreformen kan også bære peplum, igen gælder det dog om at finde det rigtige snit. Her skal man være opmærksom på at peplum ikke rammer det bredeste sted på hoften, som så vil virke større.

Peplums are perfect for an hourglass figure such as mine, but it can also compliment both the column shape, the apple shape and the pear shape. It is just a matter of finding the right cut and make sure that the peplum doesn't accentuate you widest part (stomach for the apples and hips on the pears).

-Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar