tirsdag den 28. august 2012

AW12 trend - Peplum and galaxy print

Hej med jer,

(English below)

Jeg er så meget i humør til at shoppe efterårsting nu og kan slet ikke vente med at få dem i brug! Nu er den sommer også snart slut, ikke? ;-) Jeg drømmer igen om mørke outfits med masser af sort, pels og læder. Og så drømmer jeg om efterårets helt store trend: peplum. Jeg har allerede shoppet et par peplum toppe, hvilket I vil få at se I et par OOTD's snarest.

Nedestående outfit synes jeg fanger et par trends for AW12, nemlig peplum, galakseprint (som også bliver til SS13), juveltoner, statement smykker og metallic toe caps, som også har været et hit i SS12. Et par af tingene er på vej til mig allerede ;-)

I am so much in the mood for shopping my fall wardrobe now and I cannot wait to get to wear them! Be done with the summer already! ;-) I am, once again, dreaming of dark outfits with lots of black, leather and fur. And then I dream of the big trend of fall: peplum. I have already shopped a few peplum items, which you will see in a few OOTD's as soon as possible.

The below outfit, I think, captures quite a few trends for AW12, peplum, galaxy print (which will also stay for SS13) jeweltones, statement jewelry and metallic toe caps (which we have also seen for SS12). A couple of these items are on their way to me already ;-)




Jeg er så vild med det galakseprint! Det er selvfølgelig nederdelen (og peplum toppen) der er på vej til mig ;-) Krydser fingre for at de passer... Som I kan se er det fra New Looks almindelige linie. Jeg har tabt mig nogle kilo (og forhåbentlig kommer jeg til at tabe flere, men det laver jeg et indlæg om, når jeg er klar) og det betyder at jeg nu kan passe en str. EU46/UK18/US16. Det giver et par muligheder mere, ikke så meget i de danske butikker, som oftest kun går til EU42-44/UK14-16/US12-14, men i de engelske webshops. Flere valgmuligheder er bare skønt!

I am so in loe with that galaxy print! It is of course the pencil skirt (and the peplum top) that is on its way to me ;-) Fingers crossed that they will fit... As you can see they are both from New Look's straight size range. I have lost a few pounds (and will hopefully loose some more, but I will write a post on that when I am ready) and that means that I can now fit in to a size EU46/UK18/US16. That gives mere a few more options, not so much in the Danish shops, which often only goes up to EU42-44/UK14-16/US12-14,, but in the british webshops at least. More options is really great!

Jeg lover at vende tilbage snarest med rigtige OOTDs! ;-)

I promise to be back soon with real OOTDs! ;-)

-Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar