mandag den 27. februar 2012

New in...

Edit: Jeg er SÅ skuffet over Dorothy Perkins! Jeg modtog i dag denne virkelig fine jakke. Jeg prøver den og den er helt perfekt. Jeg tager den af igen og klipper mærkerne af og da jeg skal hænge den på bøjlen opdager jeg at der er to KÆMPE huller bagpå! Den er selvfølgelig udsolgt i min størrelse, så jeg kan ikke få en anden! Jeg er virkelig skuffet og bitter lige nu!

Edit: I am SO disappointed with Dorothy Perkins right now! Today I received this really nice jacket. I am trying on and it fits perfectly. I take it off, cut the tags and as I am hanging it on the hanger I discover two GIANT holes on the bag f the jacket! It is of course sold out in my size, so I cannot even get a replacement. I am really disappointed right now...

Hej med jer,

(English below)

Ja, første indlæg på dansk :-) De fleste af mine læsere er formentlig danskere, så nu har jeg besluttet at blogge på begge sprog :-)

I dag har jeg valgt et outfit som i SNART vil se mig i. Der er nemlig (igen) en ny ting på vej til mig ;-) Det er en meget fin bouclé biker jakke fra Dorothy Perkins. Som I måske husker fra dette indlæg var jeg ret vild med den skønne biker jakke fra Lab27 som Line havde på. Så eftersom der er meget lang tid til A/W12 og jeg lige faldt over en lignende sag, måtte jeg jo slå til.

Jeg har samlet et outfit som jeg ejer (eller i hvert fald lignende items), så dette kunne jeg meget vel iføre mig snarest.
 
For my Dansih readers, I have decided to blog in both Danish and English. 

Today I have chosen an outfit which you will see me in SOON. Because there is another new item on its way to me. It is a beautiful bouclé biker jacket from Dorothy Perkins. You might remember from this post  that I really loved the great biker jacket from Lab27 that Line was wearing. But as there is so long until A/W12 and I just happened to stumble upon a similar jacket, I had to get it. 

I have put together an outfit taht I already own (or similar items at least), so you might very well see me in the below very soon. 


 Navy Bouclé biker jacket - Dorothy Perkins
 Creme top - Dororthy Perkins


Dark blue wash skinny jeans - Dororthy Perkins

Stone Erin bag - Liebeskind Berlin 


 Nude wedge heels - New Look

-Karina

2 kommentarer:

  1. OMG! I just bought the same jacket and I am waiting for it to be delivered.
    What a coincidence, right?
    why don't we both publish the outfit look in the same day? Like 2 Curvy bloggers, same jacket, different style :-)

    I am not following you darling.

    Love, Ylenia | Longuette

    SvarSlet
  2. Hi Ylenia,

    we should totally do that! I will go get mine from the post office today so (if it fits of course!) I am ready when you are ;-)

    -Karina

    SvarSlet